مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:052023-12-27اجتماعي

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر/ احتمال اختلال در فعالیت های دریایی در جنوب کشور


سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر با احتمال اختلال در تردد و فعالیت های دریایی در جنوب کشورهشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر با احتمال اختلال در تردد و فعالیت های دریایی در جنوب کشورهشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از تداوم وزش باد نسبتا شدید تا شدید با جهت شمال غربی با بیشینه سرعت باد 28نات و بیشینه ارتفاع امواج در سواحل 1.

5 متر و در فراسواحل تا 2 متر از جمعه تا دوشنبه ( 8 تا 11 دی) خبر داد.

این شرایط جوی روز جمعه و شنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر و مناطق غربی هرمزگان و در خلیج فارس، یکشنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های بوشهر و هرمزگان و در خلیج فارس و تنگه هرمز و دوشنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان بوشهرو در خلیج فارس پیش بینی می شود.

بر اثر این مخاطره جوی اختلال در تردد و فعالیت های دریایی، احتمال آسیب به شناورها به خصوص شناورهای سبک، احتمال خسارت به تاسیسات ساحی و فراساحل همچنین اختلال موقت در فعالیت های ساحلی و فراساحل و سکوهای نفتی وجود دارد.

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، ممانعت از فعالیت های تفریحی، منع تردد شناورهای سبک و قایق های صیادی، اتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر/ احتمال اختلال در فعالیت های دریایی در جنوب کشور

افزایش ارتفاع موج تا 2 متر/ احتمال اختلال در فعالیت های دریایی در جنوب کشور