مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 00:302023-12-21اقتصادي

تحویل 1000 سند نهضت ملی مسکن در ابرکوه


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: قریب به 1000 برگ سند کاداستری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ابرکوه در جلسه شورای مسکن این شهرستان تحویل راه و شهرسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، مهدی اقبال در جلسه شورای مسکن این شهرستان، اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان و در راستای امید آفرینی و خدمتگزاری به مردم، طرحهای متنوعی در سطح استان یزد در حال اجرا داریم.

وی افزود: در این زمینه، افزایش تعویض اسناد دفترچه ای و صدور اسناد کاداستری در بخش های مختلف همچون زراعی، شهری و روستایی و دستگاه های دولتی دنبال می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: یکی از این طرح ها، طرح تعویض 14 هزار سند مالکیت دفترچه ای به کاداستری تا 22 بهمن است که با جدیت در اداره کل و واحدهای ثبتی در حال پیگیری است.

اقبال خاطرنشان کرد: در این راستا و در قالب فعالیت های جهادی و نذر خدمت همکاران پرتلاش استان ، طرح تعویض اسناد دفترچه ای همزمان با هفته بسیج این طرح در سراسر استان آغاز شده و تا دهه فجر به سرانجام خواهد رسید.

وی در پایان طرح دیگر را که با جدیت و دوشادوش دولت در حال انجام است، صدور اسناد طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد و گفت: در این خصوص قریب به 1000برگ سند کاداستری از سایت های 33 و 40 هکتاری شهرستان ابرکوه صادر و تحویل مسئولان راه و شهرسازی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 1000 سند نهضت ملی مسکن در ابرکوه

تحویل 1000 سند نهضت ملی مسکن در ابرکوه