مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:252024-01-18ورزشي

دوومیدانی کاران در خواب خرگوشی؟


پیشکسوت دوومیدانی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی ایران گفت: باید ببینیم بچه ها در خواب خرگوشی هستند یا اینکه انگیزه خوبی برای حضور در این مسابقات و ارائه عملکرد خوب دارند.

- پیشکسوت دوومیدانی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی ایران گفت: باید ببینیم بچه ها در خواب خرگوشی هستند یا اینکه انگیزه خوبی برای حضور در این مسابقات و ارائه عملکرد خوب دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ داخل سالن در بخش زنان و مردان جمعه، 22 دی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار و نفرات برتر مواد مختلف معرفی شدند.

از طرفی قرار است رقابت ها داخل سالن قهرمانی آسیا هم در روزهای 28 تا 30 بهمن ماه سال جاری در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شود و رقابت های جایزه بزرگ به نوعی یک مسابقه تدارکاتی برای ورزشکارانی محسوب می شود که در قهرمانی آسیا شرکت می کنند.

تیمور غیاثی در مورد رقابت های جایزه بزرگ به ایسنا گفت: این مسابقات برای دست گرمی و شناسایی ورزشکاران بود و فدراسیون تعدادی را برای قهرمانی آسیا شناسایی کرد تا در آینده نزدیک که تعمیرات سالن آفتاب انقلاب تمام شود، اردوها را تشکیل دهیم و آماده قهرمانی آسیا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کاران در خواب خرگوشی؟

دوومیدانی کاران در خواب خرگوشی؟