مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:302024-01-06سياسي

اقدامات تروریستی نشانه عجز دشمنان در برابر قدرت ملت ایران است


اقدامات تروریستی در کرمان نشانه عجز دشمنان در برابر قدرت و عظمت ملت ایران است.

- ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در کرمان اظهار کرد: تاسف و همدردی خود را با همه بازماندگان شهدا اعلام و از درگاه خداوند منان شفای عاجل و کامل مجروحان این واقعه را خواهان هستیم.

وی افزود: چنین اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه بی گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنانی این مرز و بوم است که همواره محکوم به شکست است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمن پیشرفت و اتحاد ملت ایران را بر نمی تابد از این رو هرگز دست از دشمنی و طراحی توطئه برنمی دارد، گفت: این حرکات مزبوحانه و ناجوانمردانه نمی تواند عزم و اراده پولادین ملت سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال را خدشه دار کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: سراسر مردم در ایران اسلامی از این واقعه تلخ ناراحت هستند و این انتظار را داریم که با تلاش نیروهای توانای امنیتی و انتظامی کشور عاملان و آمران این اقدام بزدلانه در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و بسزای عمل شنیع خود برسند.

وی گفت: دشمنان باید این واقعیت را قبول کنند که  مسیر عزتمند و متعالی ملت ایران با این اقدامات تروریستی متوقف نمی شود و  انتقامی سخت در انتظارشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تروریستی نشانه عجز دشمنان در برابر قدرت ملت ایران است

اقدامات تروریستی نشانه عجز دشمنان در برابر قدرت ملت ایران است