مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:422024-01-07بين الملل

ارتش اسراییل: حزب الله پایگاه مراقبت هوایی میرون را هدف قرار داد


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اذعان کرد که حزب الله لبنان، پایگاه مراقبت هوایی در میرون را هدف قرار داده و این رژیم در حال بررسی این حادثه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دانیال هانگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اذعان کرد که جنبش حزب الله یگان مراقبت هوایی در میرون را هدف قرار داده است.

این مقام صهیونیست گفت که ارتش اسراییل در حال بررسی این حادثه است.

هانگاری در ادامه گفت: خساراتی که به پایگاه هوایی در میرون وارد شده قابل ترمیم بوده و به دنبال هدف قرار دادن توانایی های حزب الله هستیم .

حزب الله در اولین پاسخ به ترور معاون سیاسی حماس صالح العاروری با 62 راکت پایگاه هوایی مرون را درهم کوبید تا ترس از جنگ تمام عیار با لبنان به محور اصلی گزارش رسانه های اسراییلی تبدیل و همه تحلیل ها به از بین رفتن بازدارندگی تل آویو ختم شود.

 روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت گزارشش از حمله به پایگاه مرون را در سایه سکوت مقامات سیاسی و نهادهای نظامی تل آویو این گونه آغاز کرد که ویدئوی منتشرشده توسط حزب الله نشان می دهد 2 بخش از پایگاه شدیداً مورد اصابت قرار گرفته و آسیبِ جدی دیده اند .

شبکه تلویزیونی کان هم خطاب به اسراییلی ها اعلام کرد که مانور روی پیداشدن عکس محمد الضیف، فرمانده نیروهای القسام گمراه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل: حزب الله پایگاه مراقبت هوایی میرون را هدف قرار داد

ارتش اسراییل: حزب الله پایگاه مراقبت هوایی میرون را هدف قرار داد