مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:302024-01-11اقتصادي

بهترین فرصت برای منطقی کردن قیمت خودروها است


رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور معتقد است که فضای کنونی بازار خودرو رقابتی و بهترین فرصت برای منطقی کردن قیمت ها است تا شاهد ریزشی شدن قیمت های بازاری و خروج از زیان خودروسازان و قطعه سازان باشیم.

- رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور معتقد است که فضای کنونی بازار خودرو رقابتی و بهترین فرصت برای منطقی کردن قیمت ها است تا شاهد ریزشی شدن قیمت های بازاری و خروج از زیان خودروسازان و قطعه سازان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نجفی منش، زیان انباشته بیش از 160 هزار میلیارد تومانی ایران خودرو و سایپا که آن ها را در آستانه مشمول ماده 141 قانون تجارت شدن قرار داده است را ثمره و نتیجه قیمت گذاری دستوری دانسته و گفت: بر اساس ماده 141 قانون تجارت، در صورتی که شرکتی بر اثر وقایع پیش بینی نشده، حداقل نیمی از سرمایه خود را از دست بدهد، رییس هیات مدیره موظف است سهامدارانش را از وضعیت پیش آمده با خبر کرده و در یک مجمع عمومی فوق العاده نظر آن ها درباره انحلال یا بقای شرکت را جویا شود.

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور اعلام کرد: امروز مطالبات قطعه سازان و زنجیره تامین از خودروسازان به بیش از 85 هزار میلیارد تومان رسیده و عملا این صنعت را در حالت توقف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فرصت برای منطقی کردن قیمت خودروها است

بهترین فرصت برای منطقی کردن قیمت خودروها است