مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:052024-01-08اقتصادي

تلاش برای ایجاد توازن در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس یکی از اولویت های این شرکت را تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان عنوان کرد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس یکی از اولویت های این شرکت را تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان عنوان کرد.

سیدمسعود عظیمی امروز، 18 دی ماه با اشاره به نقش ویژه شهرک های صنعتی در بسترسازی به منظور توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در استان گفت: تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان با هدف توزیع اشتغال در همه مناطق استان در اولویت این شرکت قرار گرفته و با حمایت استاندار فارس عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه استان فارس از استان های وسیع کشور با 37 شهرستان است که در همه شهرستان های استان حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است، افزود: برخی از این شهرک ها و نواحی صنعتی به ویژه در شهرستان های جدید استان، در مراحل اولیه ایجاد زیرساخت قراردارد که برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت ها با هدف تسریع در واگذاری آن ها به متقاضیان اجرایی خواهد شد.

عظیمی با اشاره به ایجاد 63 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت شرکت شهرک های صنعتی فارس در استان گفت: توسعه کیفی شهرک های صنعتی با هدف ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد توازن در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در فارس

تلاش برای ایجاد توازن در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در فارس