مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:152024-01-03بين الملل

نخست وزیر لیتوانی: درباره پیروزی اوکراین بسیار خوش بین بودیم!


نخست وزیر لیتوانی اذعان کرد، احتمالا درخصوص شانس اوکراین در جنگ با روسیه «بسیار خوش بین» بوده است و سال 2024 به لحاظ نظامی و سیاسی سال «دشواری» خواهد بود.

- نخست وزیر لیتوانی: درباره پیروزی اوکراین بسیار خوش بین بودیم! نخست وزیر لیتوانی اذعان کرد، احتمالا درخصوص شانس اوکراین در جنگ با روسیه بسیار خوش بین بوده است و سال 2024 به لحاظ نظامی و سیاسی سال دشواری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینگریدا شیمونیته نخست وزیر لیتوانی در گفت وگو با تلویزیون دولتی ال آرتی به وضعیت امنیتی کشورش و تاثیر جنگ اوکراین بر آن پرداخت.

نخست وزیر لیتوانی بیان کرد: احتمالا چندان بعید نخواهد بود که بگوییم ما در سال 2023 انتظار نتیجه بسیار متفاوتی از جنگ داشتیم و توقع ما با امروز متفاوت بوده است.

متاسفانه این بدان معناست که ما باید روی این واقعیت حساب باز کنیم که سناریویی را که در شروع سال 2023 خواستار آن بودیم، تحقق نخواهد یافت.

شیمونیته افزود: لیتوانی شاید این وضعیت را اندکی سبک و کم اهمیت تلقی کرده باشد.

انتظار داشتیم اوکراین به طور جدی با تمام تسلیحات و حمایت هایی که دارد، از ارزش های غربی و اروپا دفاع کند اما این اتفاق رخ نداد.

از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، غرب در واکنش به این اقدامات روسیه، تحریم های گسترده ای را علیه این کشور وضع کرده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لیتوانی: درباره پیروزی اوکراین بسیار خوش بین بودیم!

نخست وزیر لیتوانی: درباره پیروزی اوکراین بسیار خوش بین بودیم!