مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:152023-12-29اقتصادي

جابجایی 917 هزار مسافر در راه آهن شمال2


مدیرکل راه آهن شمال2 با اشاره به جابجایی 917 هزار مسافر از سوی ناوگان حمل ونقل ریلی منطقه شمال2 در سال جاری گفت: بر اساس آمار این میزان جابجایی نسبت به سال گذشته با افزایش 28 درصدی مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2 ظهر امروز در گفت وگوی رادیویی با سیمای مرکز گیلان با اشاره به جابجایی 917 هزار مسافر از سوی ناوگان حملونقل ریلی منطقه شمال2 در سال جاری اظهار کرد: براساس آمار این میزان جابجایی نسبت به سال گذشته با افزایش 28 درصدی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه زمان تاخیر حرکت قطارها در راه آهن شمال2 کاهش پیدا کرده است، گفت: با نظارت بر قطار هایی که تردد آنان در محدوده جغرافیایی این اداره کل است، خوشبختانه میانگین زمان تاخیر قطار های مسافری با کاهش 24 درصدی از 9 دقیقه به 6 دقیقه رسیده است.

مدیرکل راه آهن شمال2 از افزایش یک و نیم درصدی جابجایی کالا از مسیر ریلی در گیلان خبر داد و افزود: در 9 ماه نخست سال جاری میزان بارگیری و تخلیله کالا، بیش از 2 میلیون و 172 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک و نیم درصد افزایش داشته است.

ولدی با تاکید بر لزوم توجه توسعه خط ریلی در گیلان به منظور افزایش جابجایی مسافر و کالا بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی و دولت سیزدهم برنامه ویژه ای برای توسعه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 917 هزار مسافر در راه آهن شمال2

جابجایی 917 هزار مسافر در راه آهن شمال2