مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:202023-12-30سياسي

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرری برگزار شد


همزمان با فرارسیدن 9 دیماه روز بصیرت، مراسمات گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با فرارسیدن 9 دیماه سالروز حماسه مردم بصیر و انقلابی ایران در شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88، مراسمات گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور باحضور مردم مؤمن و انقلابی و مسؤولان در شهرستان ری آغاز شد.

در همین راستا و به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری، مراسم گرامیداشتی با عنوان حماسه 9 دی و روشنگری باحضور رؤسای ادارات و جمعی از نمازگزاران و مردم شریف شهرری در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) در میدان نماز شهرری برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران، شهرداران، رؤسای ادارات و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان ری و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام علیزاده مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران در سخنانی به بیان برخی از ابعاد فتنه های شکل گرفته در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به شکل گیری فتنه های مختلف و با اهداف متفاوت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرری برگزار شد

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرری برگزار شد