مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:252024-01-14سياسي

در انتخابات پیش رو باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام به نمایش بگذاریم


رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این که مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو مسیر را برای ما روشن کردند، گفت: باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام جمهوری اسلامی در یازدهم اسفندماه به نمایش بگذاریم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این که مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو مسیر را برای ما روشن کردند، گفت: باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام جمهوری اسلامی در یازدهم اسفندماه به نمایش بگذاریم.

سرگرد سجاد بهمئمی در مراسم تجلیل از تیم های برتر جام رسانه امید و رونمایی از کتاب شهدای رسانه که امروز (24 دی ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: جام رسانه امید به عنوان یک مدل رسانه ای جدید مقابل هجمه ای رسانه ای دشمن می تواند با تقویت و حمایت از سوی نهادهای رسانه ای و دولت، یک روند جدید در مقابل عملیات روانی دشمن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در بسیج رسانه در کنار تمام اقدامات فرهنگی که در حال انجام است یک اقدام خیلی خوبی که انجام شد تدوین و چاپ کتاب شهدای رسانه است.

با پیگیری که انجام شد توانستیم 16 شهید رسانه ای را شناسایی کنیم و بر همین اساس جلد اول کتاب شهدای رسانه با نویسندگی آقای عزیزی به چاپ اول رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات پیش رو باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام به نمایش بگذاریم

در انتخابات پیش رو باید یک مشارکت حداکثری برای تقویت نظام به نمایش بگذاریم