مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:302023-12-23اقتصادي

به کارگیری مشمولان غایب در مکان های تجاری خراسان شمالی ممنوع است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: به کارگیری مشمولان غایب در کارخانجات، کارگاه ها و محل تجاری غیرقانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: به کارگیری مشمولان غایب در کارخانجات، کارگاه ها، آموزشگاه ها و مغازه ها با توجه به موارد مندرج در قانون کار غیرقانونی است.

وی بر همکاری از طریق بازرسی در این خصوص از کارگاه های استان و نیز عدم ارائه خدمات به مشمولان غایب در حوزه بیمه بیکاری و روابط کار و عدم پذیرش دادخواست رسیدگی در هیئت های رسیدگی کننده تشخیص و حل اختلاف  اداره کار جهت کمک به این موضوع تأکید نمود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با توجه به ابلاغ اعتبار از محل جزء 3 بند ب تبصره 18 قانون بودجه 1402 ویژه سربازان منقضی از خدمت به قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح استان افزود: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توانمندسازی نیروی انسانی در جهات مختلف بامهارت آموزی و تزریق افراد ماهر به بدنه صنعت و تولید می تواند زیرساخت خوبی برای خودکفایی کشور باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رویکرد دولت مردمی بر لزوم بهره گیری از سامانه جامع تسهیلات کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری مشمولان غایب در مکان های تجاری خراسان شمالی ممنوع است

به کارگیری مشمولان غایب در مکان های تجاری خراسان شمالی ممنوع است