مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:402024-01-15سياسي

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت زدایی نیز نقش دارد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدر شناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در مردمیاری و محرومیت زدایی نیز نقش مهمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نماینده ولی فقیه در سپاه در بازدید از بیمارستان 128 تخت خوابی نیروی زمینی سپاه از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی بخش های تخصصی و عمومی آن قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) که به همت معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی در منطقه محروم روستای گوری شهرستان قشم مستقر شده بود، خدمت رسانی به مردم را از رسالت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این حضور حاشیه هایی زیباتر از متن دارد و یکی از آن ها همین است که معاونت بهداری رزمی امکانات فوق العاده ای را در جهت خدمت به مردم یکجا جمع کرده است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت مردمیاری در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: بیمارستان این نیرو در روستای گوری جزیره قشم با امکانات فوق العاده ای که دارد، دقیقا مشابه یک بیمارستان مجهز در پایتخت است.

      وی افزود: خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدر شناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت زدایی نیز نقش دارد

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت زدایی نیز نقش دارد