مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:252024-01-05سياسي

امام جمعه مشکین شهر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای امید آفرین و کارساز است


حضور حداکثری مردم با بصیرت در پای صندوق های رای امید آفرین است و احزاب و جریانات سیاسی تلاش مضاعف کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با صلابت در کل کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشکین شهر، اظهار کرد: الگوی حماسی تربیت خانواده اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی افزود: حق شناسی، حق طلبی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه در برابر هر ناملایمات و امید به تحقق وعده پروردگار عالم از فضایل شاخص این بانوی اسلام است .

خطیب نماز جمعه شهرستان مشکین شهر به مساله مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: از ترفند دشمنان انقلاب برای پیاده سازی اهداف شوم خود در پایین آوردن مشارکت مردم در پای صندوق های رای گیری می توان به دلسرد کردن جوانان، تحریم انتخابات و القای دروغین انتخاباتی و دل خوری مردم از مسؤولان و به چالش کشیدن ساختار انتخابات و شورای نگهبان اشاره کرد که از شیوه های دروغین شیاطین ضد انقلاب است.

باوقار عنوان کرد: نباید در حقه های استکبار جهانی گرفتار شویم و ناکار آمدی برخی از دولتمردان به پای کل نظام حساب شود.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم با بصیرت در پای صندوق های رای امید آفرین است و احزاب و جریانات سیاسی تلاش مضاعف کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با صلابت در کل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشکین شهر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای امید آفرین و کارساز است

امام جمعه مشکین شهر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای امید آفرین و کارساز است