مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:352024-01-13بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره تلاش ها برای تغییر جمعیتی و کوچ اجباری در غزه


معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه، نگرانی این سازمان را درباره اظهارات مقامات صهبونبست مبنی بر اخراج ساکنان غزه به کشورهای دیگر تحت عنوان «مهاجرت داوطلبانه» ابراز کرد.

- معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه، نگرانی این سازمان را درباره اظهارات مقامات صهبونبست مبنی بر اخراج ساکنان غزه به کشورهای دیگر تحت عنوان مهاجرت داوطلبانه ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در جلسه شورای امنیت تاکید کرد که سازمان ملل هر گونه تلاشی را که هدف آن تغییر ترکیب جمعیتی در نوار غزه باشد رد می کند.

گریفیث در سخنرانی شامگاه جمعه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل به درخواست الجزایر در خصوص وضعیت آوارگان فلسطینی در غزه تاکید کرد که اخراج اجباری و دسته جمعی فلسطینیان نقض آشکار قوانین بین المللی خواهد بود.

گریفیث معتقد است که ارائه کمک های بشردوستانه به غزه تقریبا غیرممکن شده است.

وی افزود: در این صورت، انتقال درگیری به سمت جنوب، مردم را مجبور می کند به کشورهای همسایه بروند و برخی کشورها اعلام کرده اند که می توانند میزبان (کسانی که غزه را ترک می کنند) باشند و آنها باید بتوانند مطابق با قوانین بین المللی برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره تلاش ها برای تغییر جمعیتی و کوچ اجباری در غزه

هشدار سازمان ملل درباره تلاش ها برای تغییر جمعیتی و کوچ اجباری در غزه