مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:152024-01-18فرهنگي

جشنواره غذاهای محلی در سی سخت+تصاویر و فیلم


در جشنواره غذاهای محلی و صنایع دستی دستان توانمند، غذاهای بومی و محلی شهر سی سخت طبخ و در معرض دید علاقه مندان گذاشته شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،  جشنواره غذاهای محلی و صنایع دستی به همت بانوانان شهر سی سخت و همکاری امور بانوان فرمانداری، ورزش و جوانان و شهرداری در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان دنا برگزار شد.

احیا و زنده نگه داشتن آداب و رسوم فراموش شده و غذاهای بومی و محلی مناطق، علاوه بر حفظ آنها برای نسل های آینده موجب معرفی آن منطقه به گردشگران و توسعه گردشگری می شود که امروز این جشنواره با همت بانوان شهر سی سخت برگزار شد و به غیر از شهردار سی سخت هیچ یک از مسئولان مربوطه در این جشنواره حضور پیدا نکردند.

  در این جشنواره، علاوه بر عرضه صنایع دستی دستان توانمند، غذاهای بومی و محلی شهر سی سخت طبخ و در معرض دید علاقه مندان گذاشته شد.

شیوه زندگی جوامع شهری در عصر تکنولوژی بر نوع تغذیه تأثیر گذاشته و از غذاهای سنتی به سوی غذاهای آماده و فست فودها در حال تغییر بوده، این شرایط در حالی است که تغییر این رویه غذایی در کاهش سلامت مردم بسیار تأثیرگذار است که متاسفانه  مسئولان شهرستان دنا تا به امروز  هیچ برنامه ای در این خصوص ارائه نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذاهای محلی در سی سخت+تصاویر و فیلم

جشنواره غذاهای محلی در سی سخت+تصاویر و فیلم