مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:202023-12-26سياسي

اجرای طرح یاریگران زندگی در 22 روستای خوسف


طرح یاریگران زندگی در 22 روستای این شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، دکتر سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر خوسف با یادآوری موضوع غزه و مظلومیت مردم فلسطین اظهارداشت: موضوع غزه نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه غرب پیوسته به منافع خود فکر می کند افزود: گاهی این منافع کشتار انسان ها و کودکان و گاهی عنوان های نمایشی و ادعای دموکراسی می باشد و جنایات غرب و رژیم منحوس صهیونیستی انتها ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با گرامیداشت یاد سردار شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: جانفشانی های این چنین بزرگانی، حافظ  کشور و آرمان های ایران عزیز است.

  فرماندار خوسف با بیان اینکه دغدغه مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان وجود دارد، از اجرای طرح یاریگران زندگی در 22 روستای شهرستان خبرداد.

حسینی با اشاره به برگزاری شوراها و اجرای دستورالعمل های مربوط به شورا در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، بر شناسایی عوامل ایجاد اعتیاد درمحلات آسیب پذیر تأکید کرد.

مواد مخدر بزرگترین منکر حال حاضر محمد رضا حسنی مقدم دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه مواد مخدر بزرگترین منکر حال حاضر است افزود: اکثر آسیب های حاصل از مواد مخدر ناشی از سهل انگاری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاریگران زندگی در 22 روستای خوسف

اجرای طرح یاریگران زندگی در 22 روستای خوسف