مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:352024-01-07حوادث

ناکامی شکارچیان غیرمجاز در تالاب امیرکلایه لاهیجان


رییس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان گفت: سه قبضه سلاح شکاری به همراه ادوات صید و شکار غیر مجاز توسط یگان حفاظت پاسگاه امیرکلایه لاهیجان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان گفت: سه قبضه سلاح شکاری به همراه ادوات صید و شکار غیر مجاز توسط یگان حفاظت پاسگاه امیرکلایه لاهیجان کشف و ضبط شد.

علی امیری 17 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط سه قبضه سلاح، ادوات صید و شکار به همراه یک فروند قایق پارویی، اظهار کرد: به همت ماموران یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی امیرکلایه، 2 قبضه اسلحه شکاری دولول و یک قبضه تک لول مجاز و همچنین یک قایق پارویی و 15 رشته کلکوم از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به عدم صدور پروانه شکار و صید از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست، شکار پرندگان ممنوع و با حضور شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست در مناطق و به ویژه مناطق چهارگانه محیط زیست با این افراد برخورد قانونی می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان با اشاره به برنامه های آموزشی خانه های محیط زیست در شهرستان، گفت: با توجه به روند افزایش صنایع و جمعیت در کل دنیا و از طرفی بروز بحران های مختلف زیست محیطی، لزوم حفظ محیط زیست بیش از گذشته لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی شکارچیان غیرمجاز در تالاب امیرکلایه لاهیجان

ناکامی شکارچیان غیرمجاز در تالاب امیرکلایه لاهیجان