مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:412024-01-15بين الملل

کاهش شدید فروش مک دونالد آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، شرکت مک دونالد آمریکا در پی تحریم شدن از سوی مردم بسیاری از کشور ها به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی، - شرکت مک دونالد آمریکا در پی تحریم شدن از سوی مردم بسیاری از کشور ها به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی، با رکود تجاری قابل توجهی در خاورمیانه و دیگر مناطق جهان مواجه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، شرکت مک دونالد آمریکا در پی تحریم شدن از سوی مردم بسیاری از کشور ها به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی، با رکود تجاری قابل توجهی در خاورمیانه و دیگر مناطق جهان مواجه است.

این در حالی است که بر اساس آمار رسمی، از 7 اکتبر 2023، بیش از 22000 فلسطینی که اکثر آن ها را غیرنظامی تشکیل می دهند، در طول بمباران غزه توسط رژیم کودک کش اسراییل جان خود را از دست داده اند.

کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک دونالدز اخیراً اذعان کرده است که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت های منطقه ای و جهانی این غول فست فود زنجیره ای را افزایش می دهد.

وی در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت لینکدین نوشت: به دلیل جنگ و اطلاعات نادرست مرتبط با آن که برای برند هایی مانند مک دونالد تبعاتی را به همراه داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید فروش مک دونالد آمریکا

کاهش شدید فروش مک دونالد آمریکا