مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:452024-01-14بين الملل

تجمع حقوقدانان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی


همزمان با سراسر کشور، حقوقدانان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه تجمع کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور، حقوقدانان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه تجمع کردند.

جامعه حقوقدانان آزاده آذربایجان شرقی امروز، یکشنبه 24 دی ماه با تجمع در مقابل اداره کل دادگستری استان در شهر تبریز بر لزوم حمایت از حقوق مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وکلا، قضات، حقوقدانان و سردفتران دفاتر رسمی استان در این تجمع حضور داشته و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا بر توقف فوری حملات وحشیانه رژیم صهیونیسمی در غزه تاکید کردند.

گفتنی است؛ بنابر اعلام حاضرین، اعتراض حقوقدانان آذربایجان شرقی به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، کریم اسد احمد خان دادستان دیوان کیفری بین المللی و خوزه خاویار رییس شورای امنیت به طور مکتوب ارسال می شود تا در سریع ترین زمان برای جلوگیری از ادامه نقض های فاحش حقوق بین الملل و ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی ضد بشریت در غزه تدابیر لازم اتخاذ کنند.

در پایان این تجمع نیز بیانیه ای قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حقوقدانان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع حقوقدانان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی