مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:302024-01-19اقتصادي

دولت قبلی ساخت پالایشگاه را کار کثیف تلقی می کرد!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نشستی که با حضور جوانان و نخبگان شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در 8 سال گذشته توسعه کشور متوقف شده بود.

پالایشگاه ساختن را کار کثیف می دانستند و جلوی خودرو برقی گرفته شده بود، اما اکنون این توسعه ادامه دارد و در چارچوب محیط زیست انجام می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نشستی که با حضور جوانان و نخبگان شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بنده در سال 1388 پیشنهاد دادم که بانک ایده در کشور راه اندازی شود تا بستری برای ثبت ایده جوانان به نام خودشان باشد.

دنیا جوانان نخبه را رصد کرده و ایده های آنان را عملی می کند، اما متاسفانه ما هنوز در کشور به این فضا نرسیده ایم؛ لذا راه اندازی این اتاق ایده و توجه بیشتر به جوانان را از وزیر علوم و معاون علمی ریاست جمهوری خواستار شدم.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال در بحث فیلتر دوده، یک استاد جوان دانشگاه تهران یک نانوفیلتر با قیمت هزارتومان با عمر 6 تا 8 ماه ساخته و تست کرده بود که بنده همین نمونه دانش بنیانی را به دولت بردم و قدرت جوانانمان را نشان دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قبلی ساخت پالایشگاه را کار کثیف تلقی می کرد!

دولت قبلی ساخت پالایشگاه را کار کثیف تلقی می کرد!