مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:502023-12-22سياسي

شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان


شب یلدای امسال در مسجد جامع آبشناسان رباط کریم، به همت متولیان و خیران، در جمع بی سرپناهان پناه گرفته در مسجد، رنگ و لعاب دیگری داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت الاسلام حمید سرمدی امام جماعت مسجد جامع آبشناسان رباط کریم اظهار کرد: با کمک خیران و نیک اندیشان مسجد را تبدیل به یک گرمخانه برای بی سرپناهان کردیم، در این گرمخانه انواع خدمات و حمایت ها، از جای خواب گرفته تا حمام و خوراک و سلمانی رایگان است.

وی با بیان اینکه تعداد بی سرپناهان در این مسجد به طور متوسط 40 نفر است، گفت: شب گذشته و در شب یلدای امسال، رنگ و لعاب شب یلدا برای مسجد ما با سال های قبل فرق می کرد.

امام جماعت مسجد جامع آبشناسان افزود: یکی دو ماهی است که مسجد ما مهمانان جدیدی دارد و در این شب سعی کردیم شب یلدا را کنار خانواده جدید مسجد جامع آبشناسان بگذرانیم.

سرمدی ادامه داد:  شب یلدا برای بچه های گرمخانه سخت است چون اکثرا کنار خانواده نیستند و یا سرپناهی ندارند که دور هم باشند ولی امسال همه سر سفره شب یلدای مسجد جامع آبشناسان بودند و با هم این شب را جشن گرفتند.

وی عنوان کرد: خودشان اطلاع نداشتند اما همین که متوجه شدند مسجد برایشان برنامه دارد خیلی خوشحال شدند و بعضی ها اشک در چشمانشان جمع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان

شب یلدای متفاوت در مسجد جامع آبشناسان