مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:152024-01-20حوادث

اجرای طرح آرامش در شهر /دستگیری 226 سوداگر مرگ در اردبیل


فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خطر قرمز پلیس است، از اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: دستگیری 226 سوداگر مرگ از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

- سردار جواد تقوی 30 دی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکردهای این طرح بوده؛ که به مدت 48 ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح تصریح کرد: دستگیری 226 سوداگر مرگ، کشف 18 کیلو و 515 گرم انواع مواد مخدر، کشف 4 دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف 7 دستگاه خودرو از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

سردار تقوی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن 130 و 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آرامش در شهر /دستگیری 226 سوداگر مرگ در اردبیل

اجرای طرح آرامش در شهر /دستگیری 226 سوداگر مرگ در اردبیل