مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:102023-12-26اقتصادي

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود


وزیر راه و شهرسازی از تلاش این وزارتخانه، قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری سیستان و بلوچستان برای تکمیل راه آهن چابهار- زاهدان و بهره برداری از آن در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد بذرپاش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 96 کیلومتر راه اصلی از کریدورهای بزرگراهی در این استان اظهار کرد: تکمیل کریدور نوار ساحلی جنوب کشور به طول 1850 کیلومتر یکی از پروژه های محوری وزارت راه و شهرسازی در راستای توسعه دریا محور در دولت سیزدهم است.

وی افزود: قطعه 58 کیلومتری از نوار ساحلی که امروز افتتاح شد بخشی از این کریدور بزرگراهی در جنوب کشور است که تقدیم مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شد و به طور حتم توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به افتتاح 38 کیلومتر از کریدور بزرگراهی جنوب- شمال شرق واقع در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای تکمیل کریدور شمال به جنوب کشور است که در مجموع 96 کیلومتر راه اصلی به راه های استان اضافه شد.

بذرپاش ارزش این 96 کیلومتر که امروز افتتاح شد را 3 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در سطح استان بیش از 2100 کیلومتر راه اصلی به غیر از راه های روستایی در دستور کار قرار دارد که 1850 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است، بخشی در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود

راه آهن چابهار-زاهدان 1403 آماده بهره برداری می شود