مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:402024-01-10سياسي

چمران: پذیرش ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی برای آمریکا و اسراییل سخت است


رییس شورای شهر امروز در نشست ملی مهندسان بسیجی گفت: باید ریشه دشمنی آمریکا و اسراییل با حاج قاسم که حتی قادر به درک و پذیرش مراسم سالگرد این سردار شجاع نبودند را ببینیم و درست بنگریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ نشست ملی مهندسین بسیجی امروز با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران و دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در خصوص ارائه راه های خدمات تخصصی و مهندسی برای بازسازی غزه و بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست مهدی چمران رییس شورای شهر تهران ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان و مردم مظلوم غزه در خصوص مهم ترین مباحث روز گفت: بحث غزه، شهدای غزه، شهدای کرمان و سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اتفاقات سال های گذشته افزود: نهضت مشروطیت در حالی شروع شد که علمداران این نهضت روحانیت بود و بعد از آن نهضت ملی شدن صنعت نفت اتفاق افتاد که مبارزه مردم و روحانیت پیشتاز بودند که آیت الله کاشانی و دکتر مصدق علمدار این نهضت شدند.

خودمان اداره نفت آبادان را به عهده گرفتیم و این موضوع در مسیر پیروزی ملت ما بود ولی اتفاقات مذهب اسلام، اسلامیت و ملی گرایی موجب اختلافاتی در کشور شد که از شکاف ایجاد شده به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: پذیرش ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی برای آمریکا و اسراییل سخت است

چمران: پذیرش ادامه دادن مسیر شهید سلیمانی برای آمریکا و اسراییل سخت است