مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:452024-01-09بين الملل

جهاد اسلامی: دعوت نتانیاهو برای بازگشت شهرک نشینان اسراییلی، سراب است


ابوحمزه سخنگوی نظامی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) تأکید کرد که رژیم اسراییل به دنبال نابودی مقاومت است، ولی اگر جنگ برای ابد ادامه داشته باشد، - ابوحمزه سخنگوی نظامی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) تأکید کرد که رژیم اسراییل به دنبال نابودی مقاومت است، ولی اگر جنگ برای ابد ادامه داشته باشد، نخواهد توانست به این هدف دست یابد.

سخنگوی نظامی سرایا القدس تأکید کرد که اگر جنگ ادامه یابد، شهرک نشینان اسراییلی هم نخواهند توانست به شهرکهای اطراف نوار غزه بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ابوحمزه سخنگوی نظامی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی مقاومت است، ولی اگر جنگ برای ابد ادامه داشته باشد، نخواهد توانست به این هدف دست یابد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین قدرتمندتر از آن هستند که نابود شوند، خبر داد که یک پهپاد چاسوسی صهیونیستی را در خانیونس سرنگون کردند و اطلاعات مهمی از آن به دست آوردند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از این فرمانده جهاد اسلامی گزارش داد، نیروهای مقاومت، یک گروه از نظامیان صهیونیست را که در یک ساختمان پنهان شده بودند، از پای درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: دعوت نتانیاهو برای بازگشت شهرک نشینان اسراییلی، سراب است

جهاد اسلامی: دعوت نتانیاهو برای بازگشت شهرک نشینان اسراییلی، سراب است