مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:452024-01-07دانش

جوانان دهه هشتادی؛ نور پژوهش کشور در سال 1402


پژوهشگران کشورمان در سال 1402 هم خوش درخشیدند، در این میان پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای چند طرح کاربردی برای رفع نیازهای کشور ارائه دادند که با این پژوهشگران گفت وگو کردیم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقای جایگاه علمی کشور در جهان و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی مردم و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان و دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی وزارتخانه ها، سازمان ها، مراکز دولتی و غیر دولتی است.

با توجه به اهمیت پژوهش و تحقیق در هر جامعه ای، مسوولان کشور ما نیز به امر پژوهش به شکل بسیار جدی توجه دارند و از این رو هفته ای را با عنوان هفته پژوهش در کشور گرامی می داریم.

هفته پژوهش و فناوری، هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می کند تا تمامی ذینفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.

امسال هم در هفته پژوهش که اواخر آذرماه بود، تمام دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دستاوردهای پژوهشگران خود را در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش به نمایش گذاشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان دهه هشتادی؛ نور پژوهش کشور در سال 1402

جوانان دهه هشتادی؛ نور پژوهش کشور در سال 1402