مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:452024-01-17بين الملل

پاسخ خبرنگار لبنانی به ادعاها درباره حمله به مقر موساد در اربیل


یک خبرنگار لبنانی در پاسخ به برخی ادعاها در خصوص حمله سپاه به مقر موساد در اربیل عراق نوشت که پس از این حمله جریان رسانه ای اسراییل و آمریکا دست به کار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد سرحان نویسنده و خبرنگار لبنانی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت که پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر رابط موساد در اربیل کردستان عراق، اسراییل و آمریکا ارتش مجازی خود را برای شبهه افکنی و دروغ بافی وارد میدان کرده اند.

او نوشت که ارتش مجازی، شخصیت ها، سیاسیون و روزنامه نگاران وابسته به آمریکا و اسراییل سخنان مختلفی را به زبان می آورند: از جمله اینکه: 1- حمله موشکی، غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار داده است.

2 -مکان مورد حمله مقر موساد نبود؛ 3-موشک ها به هدف نخورده اند؛ 4-پاسخ ایران سخیف و ضعیف بود.

احمد سرحان سپس در پاسخ به این ادعاها نوشت: اولا: آن طور که از عکس اول مشخص است، در اطراف آن جا هیچ خانه ای نیست که امکان کشته شدن غیرنظامیان را کاهش می دهد، علاوه بر این موشک ها دقیقا به سمت اهداف خود پرواز کرده اند.

دوما: در 23 مارس 2022 سپاه پاسداران مقر موساد در اربیل را هدف قرار دارد، روز بعد شبکه 13 اسراییل گزارشی را منتشر کرد که در آن آمده بود که آن ساختمان از سوی اسراییل مورد استفاده قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ خبرنگار لبنانی به ادعاها درباره حمله به مقر موساد در اربیل

پاسخ خبرنگار لبنانی به ادعاها درباره حمله به مقر موساد در اربیل