مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:052023-12-27سياسي

«شهید سلیمانی» نماد اقتدار ایران است


وزیر اسبق خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید سلیمانی نماد اقتدار ایران و دلسوز ملت ایران بود که مقاومت را در جهان گسترده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه ایران صبح امروز در دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران که در تالار وحدت دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: سیاست را غیر از اینکه یک علم می دانم یک هنر هم می دانم که باید در وجود فرد باشد.

وی با بیان اینکه مجریان سیاست افرادی هستند که باید نظریه ها را پیاده کنند و اگر آمادگی اجرای سیاست را نداشته باشند قطعاً هر چقدر علم هم داشته باشند اثر ندارد، گفت: سیاست خارجی در کشور امتداد سیاست های دیگر است و زمانی می توانیم در عرصه بین المللی موفق باشیم که از یک وضعیت مطمئن داخلی بهره مند باشیم و ملت حامی ملت و حکومت خود باشد.

وزیر اسبق امور خارجه ایران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر مردم کرمان با ایشان به برگزاری انتخابات تاکید زیادی داشتند و سخنان مهمی را مطرح کردند، افزود: همه این سخنان در قدرت ملی و سیاست خارجی ما اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشروعیت نظام همواره برگرفته از همراهی مردم است و اگر مردم با نظام همراهی نداشته باشند دوام نظام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید سلیمانی» نماد اقتدار ایران است

«شهید سلیمانی» نماد اقتدار ایران است