مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:402024-01-06سياسي

گفت و گوی بی پرده استاندار با هنرستانی های بندرعباس


استاندار هرمزگان با اشاره به نقش هنرستان های تخصصی در توسعه استان، گفت: این هنرستان ها بر اساس نیازهای واقعی و راستین استان راه اندازی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز شنبه 16 دی ماه در نشست صمیمانه با هنرجویان هنرستان های جوار صنعتی استان، اظهارداشت: هدف از تاسیس هنرستان های صنعتی، لبیک به امر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه آموزش های مهارت محور و انطباق دادن نقشه توسعه استان با نقشه توسعه آموزشی بود از این رو هنرستان های تخصصی بر اساس نیازهای راستین استان تاسیس شده اند.

  وی فرآیند محوری را آفت سیستم های اجرایی دانست و افزود: نتیجه فرآیندها برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که رویکرد ما در تاسیس هنرستان های تخصصی تربیت نیروهای ماهر و کارآمد مطابق با نیازهای استان است و به هیچ عنوان دنبال آمارسازی در این حوزه نیستیم.

  دوستی با اشاره به برخی مشکلات هنرستان های جوار، تأکید کرد: اولین بودن و خط مقدم بودن در کشور می تواند منجر به وجود نارسایی هایی شود اما این به معنای گذر از کنار مشکلات نیست و حتما باید امکانات تحصیل دانش آموزان با همکاری های بین بخشی و احصای ظرفیت ها برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی بی پرده استاندار با هنرستانی های بندرعباس

گفت و گوی بی پرده استاندار با هنرستانی های بندرعباس