مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02حوادث

کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی از کارگاه های تولید فرش


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 کلاهبردار که بالغ بر 300 میلیارد ریال از صاحبان کارگاه های تولید فرش در شهرستان آران و بیدگل کلاهبرداری کرده بودند، - سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از صاحبان کارگاه های تولید فرش فعال در شهرک های  صنعتی شهرستان آران و بیدگل مبنی بر کلاهبرداری 2 نفر از آنان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های علمی صورت گرفته و همچنین دریافت مشخصات ظاهری افراد کلاهبردار از مال باختگان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد در زمینه کلاهبرداری هستند.

 علینقیان پور عنوان کرد: متهمان با ترفندی خاص دسته چک هایی را به نام افراد دیگر تهیه و مبالغی را در ازای دریافت این دسته چک ها به آنها پرداخت می کرده و با این روش اقدام به خرید تعداد زیادی تخته فرش از صاحبان کارگاه های تولید فرش می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کلاهبرداران در ابتدا با پاس کردن چک های صادره، اعتماد فروشندگان را جلب کرده اما در خریدهای بعدی اقدام به صدور چک های بلامحل می کردند و سپس فرش های خریداری شده را  زیر قیمت بازار به مالخران می فروختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی از کارگاه های تولید فرش

کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی از کارگاه های تولید فرش