مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:002023-12-30ورزشي

توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود


معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: توجه به ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در میان کادردرمان و کارکنان حوزه درمان می تواند به تقویت حس مسؤولانه در این بخش کمک کند.

- مهدی پایان معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به منظور تقویت حس مسؤولانه و ارتقای روحیه کادر درمان و کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که 250 همکار و 100 نفر از خانواده همکاران در این طرح مشارکت دارند، افزود: باور به این که همکار سالم می تواند به محیطی سالم و خدماتی سالم در جامعه کمک کند، مجموعه ای از خدمات برای کادر درمان و کارمندان و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است تا با گسترش روحیه ورزشی و ارتقای اخلاق اجتماعی، شاهد تزریق روحیه خدمت باشیم.

به گفته پایان، تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و فنی و حرفه ای نیز در حال عقد است تا بتوانیم همکاران و خانواده های آنان را در ایجاد شور و نشاط کاری یاری کنیم.

سفر به مزار شهید سلیمانی معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان همچنین از سفر فرهنگی و معنوی جمعی از کارکنان و کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود

توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود