مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:302024-01-07سياسي

پورابراهیمی: جلسه فوق العاده برای بررسی حادثه تروریستی کرمان تشکیل شود


یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل جلسه ای فوق العاده به منظور بررسی دقیق ابعاد حادثه 13 دی ماه در کرمان شد.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل جلسه ای فوق العاده به منظور بررسی دقیق ابعاد حادثه 13 دی ماه در کرمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واقعه ای که در سیزدهم دی ماه و در چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی در کرمان رخ داد دل همه مومنان، مسلمانان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

با آرزوی علو درجات برای شهیدان برای مجروحان این حادثه تروریستی از درگاه الهی درخواست شفای عاجل را داریم و به خانواده های داغدیده تسلیت گفته و برای آنها از درگاه الهی صبر مسئلت داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در چند روز اخیر در منزل تعدادی از خانواده های شهدا حضور پیدا کردم والله قسم می خورم که همه این خانواده ها با تمام قوا اعلام می کردند که در مسیر رهبری و ولایت هستند و پا در مسیر شهدا می گذارند.

ما افتخار می کنیم که چنین ملتی داریم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده روز گذشته نامه ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی ارسال و خواهش کردم که هرچه سریع تر جلسه ای فوق العاده با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: جلسه فوق العاده برای بررسی حادثه تروریستی کرمان تشکیل شود

پورابراهیمی: جلسه فوق العاده برای بررسی حادثه تروریستی کرمان تشکیل شود