مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:452023-12-25فرهنگي

جایزه جلال آل احمد باعث رشد شاخه مستندنگاری شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، جایزه ادبی جلال آل احمد که شانزدهمین دوره اش در حال برگزاری است، - مسعود امینی گفت: با دقت در دوره های مختلف جایزه به این نتیجه رسیده ام که مستندنگاری رشدی 90 درصدی را در این سال ها تجربه کرده است؛ بنابراین موسسات و نهاد های فرهنگی می توانند با بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد رشد ها را دریافته و کمبود ها را مرتفع سازند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، جایزه ادبی جلال آل احمد که شانزدهمین دوره اش در حال برگزاری است، به عنوان یکی از جوایز معتبر ادبی در ایران، راهی به سوی غنای ادبیات داستانی، نقد ادبی و مستندنگاری در زبان فارسی گشوده است.

این جایزه اکنون در جایگاهی قرار گرفته که می تواند فارسی نویسان سراسر گیتی را زیر چتر خود گرد آورد.

به همین دلیل ناشرانی که بویژه در کشور افغانستان مشغول به انتشار کتاب های فارسی هستند، تمایل دارند تا آثار خود را در این جشنواره عرضه کنند.

مسعود امینی، مدیر موسسه پژوهشی بایسنغر در هرات اعتقاد دارد که می توان با تغییر شرایط شرکت در جایزه ادبی جلال آل احمد شمولیت این جایزه را گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جلال آل احمد باعث رشد شاخه مستندنگاری شده است

جایزه جلال آل احمد باعث رشد شاخه مستندنگاری شده است