مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:352023-12-26سياسي

ویژه برنامه های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س)


به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رئوف برگزار می شود.

- ویژه برنامه های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ایسنا/خراسان رضوی به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رئوف برگزار می شود.

معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به همین مناسبت ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در شب، روز و شام وفات آن بانوی بزرگوار، با حضور خطیبان، ذاکران و مرثیه سرایان اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی تدارک دیده است.

مراسم عزاداری شب وفات حضرت ام البنین(س) سه شنبه 5 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) با قرائت زیارت امین الله توسط مداح و ستایشگر اهل بیت(ع)، مهدی نیکبخت آغاز می شود و با شعرخوانی آیینی جواد خراشادی زاده ادامه پیدا می کند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت به ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت والای حضرت ام البنین (س) خواهد پرداخت.

قرائت دعای توسل و مرثیه سرایی با نوای امیر عارف و در بخش دوم قرائت دعای توسل و مرثیه سرایی با صدای میثم مطیعی پایان بخش این مراسم نورانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

ویژه برنامه های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س)