مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:152024-01-15حوادث

تاریکی، زخمی تازه بر پیکره کمربندی شیراز


گرچه با گذشت بیش از یک سال از تعیین تکلیف ساماندهی کمربندی پرخطر شیراز، عملیات ایمن سازی این محور در حال انجام است اما همچنان کسی مسئولیت تامین روشنایی بخش هایی از این جاده پرخطر را بر عهده نمی گیرد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماجرای پرپیچ و خم یک جاده پرخطر به نام بزرگراه امام خمینی شیراز، مشهور به جاده مرگ سالهاست با بی مبالاتی و مناقشه میان دو دستگاه منجر به خسارات جانی و مالی زیادی به مردم شده است.

محوری که روزی به عنوان رینگ بیرونی شهر به طول حدودا 45 کیلومتر احداث شد اما با گذشت زمان و صدور مجوزهای احداث منازل مسکونی اطراف آن، کم کم در بین شهرک ها قرار گرفت و عملا به قلب شهر کشیده شد.

محوری با آسفالت نامناسب، بدون روشنایی مناسب، بدون شانه راه و با دسترسی های غیرمجاز بسیاری که روزانه محل بروز حوادث ناگواری شد تا جان هم وطنان مان را بگیرد.

پس از ورود دادستان مرکز استان، بازدیدهای مکرر وزرای راه و شهرسازی و دیگر مسوولان کشوری و اولتیماتوم های چندین و چندباره استاندار فارس، بالاخره از ابتدای تیرماه 1401 نگهداری و تامین ایمنی این محور بین دو دستگاه راهداری فارس و شهرداری شیراز تقسیم وظیفه شد و شهرداری متولی 18 کیلومتر از این محوری قرار گرفت که در میان شهرک ها واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریکی، زخمی تازه بر پیکره کمربندی شیراز

تاریکی، زخمی تازه بر پیکره کمربندی شیراز