مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:502024-01-16سياسي

برگزاری بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع)


گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» به همت خبرگزاری بین المللی اهل بیت(ع) ابنا، وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نشست گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه به همت خبرگزاری بین المللی اهل بیت(ع) ابنا، وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) در تهران برگزار شد.

این نشست با سخنرانی های حضوری و ویدئویی آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی یمن و شخصیت هایی از فلسطین، یمن، عراق، ترکیه و اندونزی و حضور مدیران و فعالان رسانه ای بین المللی همراه بود.

آیت الله رمضانی: شهدای خبرنگار غزه، چهره جنایتکار رژم صهیونیستی را نشان دادند آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) که سخنران ویژه این مراسم بود در سخنانی اظهار کرد: مردم غزه همزمان با جنایت صهیونیست ها با یک غول رسانه ای نیز روبه رو هستند که تلاش می کند این مظلومیت مخابره نشود.

وی با بیان اینکه مهارت مظلوم نمایی صهیونیست ها در دنیا جایگاه اول را دارد و آن ها با جریان هولوکاست توانستند خیلی ها را جذب خود کنند، افزود: تاریخ مظلوم نمایی به سر رسیده است آن هم با حضور خبرنگاران، آنها دیگر نمی توانند نقاب به چهره بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع)

برگزاری بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع)