مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 23:402024-01-11حوادث

راز 10 ساله مرگ زن و شوهر در خانه


قتل پسر دایی به خاطر یک میلیون تومان/ دوربین مداربسته، تصویر دزد موتورسیکلت ها را ثبت کرد!/ تصادف سرویس مدرسه دخترانه در مهاباد/ تولید همبرگر و استیک در کارگاه زیرزمینی!/ راز 10 ساله مرگ زن و شوهر در خانه/ خودروهای سرقتی در نوبت سلاخی!/ پلیس در تعقیب .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه بیست و یکم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  قتل پسر دایی به خاطر یک میلیون تومان پسر جوان که به خاطر یک میلیون تومان پسر دایی اش را به قتل رسانده بود در محل قرار با قاچاق بر، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید دوربین مداربسته، تصویر دزد موتورسیکلت ها را ثبت کرد! مردی که از پارکینگ مجتمع مسکونی، موتورسیکلت همسایگان را سرقت می کرد، با بازبینی دوربین مداربسته لو رفت.

بیشتر بخوانید تصادف سرویس مدرسه دخترانه در مهاباد تصادف مینی بوس سرویس مدارس در نزدیکی روستای بیطاس محور مهاباد - سردشت 11 دانش آموز دختر را روانه بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید تولید همبرگر و استیک در کارگاه زیرزمینی! فردی که یک طبقه منزل مسکونی را در منطقه خواجه ربیع مشهد به کارگاهی زیرزمینی برای تولید همبرگر و استیک تبدیل کرده بود، درحالی ادعا می کرد شیوه های بهداشتی را به کار می گیرد که هیچ گونه مجوزی دراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز 10 ساله مرگ زن و شوهر در خانه

راز 10 ساله مرگ زن و شوهر در خانه