مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:202024-01-07سياسي

صلاحیت 11 نامزد برای حوزه انتخابیه اردستان تأیید شد


مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: 11 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان اردستان تایید صلاحیت شده اند.

- ایسنا/اصفهان مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: 11 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان اردستان تایید صلاحیت شده اند.

حجت الاسلام مهدی رنجبر، روز شنبه، 16 دی ماه) در همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان اردستان، اظهار کرد: در همایش فصلی بصیرت و ولایت، ناظران شورای نگهبان با هدف بصیرت افزایی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات با مطالب و قوانین جدید انتخابات پیش رو آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات از فرصت های بسیار ارزشمند است، افزود: انتخابات در ایران مثل برخی کشورها اجباری نیست و کاملا مردمی برگزار می شود، اما رکن مهم است که باید همگان برای برقراری چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات که مورد تاکید رهبر انقلاب است تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول دفتر شورای نگهبان اردستان گفت: وظیفه ناظرین شورای نگهبان تبلیغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات و پیگیری یک انتخابات سالم و با سلامت است.

رنجبر با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اردستان ابتدا 38 نفر ثبت نام کردند گفت: 1 نفر از ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 11 نامزد برای حوزه انتخابیه اردستان تأیید شد

صلاحیت 11 نامزد برای حوزه انتخابیه اردستان تأیید شد