مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:162024-01-04سياسي

اعزام بیش از 50 هزار نفر از خوزستان به اردوی راهیان پیشرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدصالح جمالی فرمانده بسیج فرهنگیان خوزستان امروز در حاشیه برگزاری اردو های راهیان نور و پیشرفت ویژه فرهنگیان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: در طول یک هفته 40 اتوبوس از نقاط مختلف استان خوزستان به مناطق مختلف راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام شده اند.

  وی افزود: بخشی از این اعزام ها به منطقه اروند و پالایشگاه آبادان و بخشی به پالایشگاه خلیج فارس بوده است، همچنین امروز فرهنگیانی از دزفول، اندیمشک، گتوند و سایر شهر های استان خوزستان به اردو های راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام شدند.

  جمالی با بیان اینکه اردو های راهیان نور و پیشرفت ویژه فرهنگیان برای اولین بار در حال برگزاری است، ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوها، آشنایی بیشتر فرهنگیان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

      فرمانده بسیج فرهنگیان خوزستان اضافه کرد: در سطح کشور 100 هزار فرهنگی و از استان بیش از 50 هزار نفر به اردو های راهیان پیشرفت اعزام می شوند، همچنین بیش از 7 هزار و 100 نفر به اردو های راهیان نور اعزام می شوند که تاکنون بیش از 5 هزار نفر اعزام شده اند.

      وی می گوید: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، دوره هایی تحت عنوان طرح ولایت در قالب 60 ساعت و به مدت یک هفته  طراحی شده اند که در ابتدا برای مدیران و سپس معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 50 هزار نفر از خوزستان به اردوی راهیان پیشرفت

اعزام بیش از 50 هزار نفر از خوزستان به اردوی راهیان پیشرفت