مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:452024-01-16اقتصادي

آذربایجان شرقی 7 هزار خانوار نفت سفیدسوز وجود دارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکلی از بابت تامین سوخت در استان وجود ندارد، گفت: در سطح منطقه آذربایجان شرقی 7 هزار خانوار نفت سفید سوز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  ناصر راشدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از آمادگی این منطقه برای گذر از فصل زمستان و تامین سوخت مورد نیاز همه بخش ها به ویژه نیروگاهها ، صنایع و خانوارهای فاقد گاز شهری خبر داد و  اظهار کرد: سوخت مورد نیاز همه بخش ها به میزان کافی ذخیره سازی شده و نگرانی از بابت تامین سوخت وجود ندارد.

وی با تاکید بر تامین و توزیع به موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز نیروگاهها در ایام افت فشار گاز احتمالی گفت: باتوجه به شرایط ناترازی انرژی در حوزه تولید و مصرف فرآورده ها و لزوم تامین سوخت مورد نیاز بخش نیروگاهی تدابیر لازم برای ذخیره سازی مناسب و تحویل مستمر سوخت در نیروگاههای تحت پوشش انجام می شود.

راشدی با بیان اینکه برای صنایع بزرگ مانند سیمان و سایر کارخانه ها نیز ذخیره سازی لازم انجام شده است گفت : برای دیگر مصرف کنندگان به میزان مصرف حداقل  15 روز سوخت مایع مورد نیاز ذخیره سازی شده است، از این رو با توجه به تلاش های بی وقفه کارکنان منطقه و رانندگان نفتکش و دیگر دست اندرکاران عرصه سوخت رسانی ، جای هیچ گونه نگرانی از بابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 7 هزار خانوار نفت سفیدسوز وجود دارد

آذربایجان شرقی 7 هزار خانوار نفت سفیدسوز وجود دارد