مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:562023-12-30اقتصادي

افزایش 40 درصدی ترانزیت در کشور نسبت به سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش امانی شامگاه امروز در آیین افتتاح پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل که در محل این پروژه ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز بیش از 40 درصد افزایش ترانزیت نسبت به سال گذشته در کشور داریم که از نتایج حضور و ارتباط  مسوولان با کشورهای همسایه و انعقاد تفاهم نامه های مختلف است.

وی با اشاره به بازگشایی گذرگاه جدید آستارا در این سفر افزود: از آنجایی که ما با کشور آذربایجان مراودات زیادی داریم این پنجمین گذرگاه است که به بهره برداری می رسد و ما در سال گذشته با توجه به این تعداد کامیون هایی کمتر از حال حاضر بود، نوبت دهی و مکانیزه کردن بحث پایانه های مرزی از اتفاقات خوب امسال است که باعث رشد تعداد ترانزیت و حضور بیشتر کامیون ها شده است.

رییس سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در سال گذشته با حضور وزیر کشور 1200 میلیارد تومان در اردبیل پروژه افتتاح شد و امسال نیز شاهد افتتاح 1900 میلیارد تومان پروژه در اردبیل هستیم.

امانی با تاکید بر اینکه واقف به مسائل و مشکلات نیروها، معیشت و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و طرحی در ادارات راهدارای و حمل و نقل جاده ای هستیم گفت:  به دستور مقام عالی وزارت ما به دنبال راهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی ترانزیت در کشور نسبت به سال گذشته

افزایش 40 درصدی ترانزیت در کشور نسبت به سال گذشته