مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10سياسي

تهدید های جدید، رویکرد جدید را می طلبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتاعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، - رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت در آیین افتتاحیه همایش ملی همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت، مقابله با تهدید های جدید را نیازمند رویکرد های جدید عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتاعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، توجه به حوزه پدافند غیرعامل در حوزه سلامت کشور را ضروری خواند و گفت: در دنیا بیش از 50 نوع بلایای طبیعی شناخته شده وجود دارد که بیش از 30 نوع آن در ایران رخ داده است.

رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در دولت سیزدهم پرداخت و با تاکید بر به کارگیری اقدامات دفاع غیرعامل گفت: تهدید های جدید، رویکرد جدید را می طلبد.

دکتر میعادفر از دست اندرکاران این همایش ملی به ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس و رییس کمیته پدافند دانشگاه برای پیگیری و برگزاری این همایش ملی قدردانی کرد.

بررسی موقعیت ایران و تهدیدات نظام سلامت، جنگ های ترکیبی، آمیخته و هیبریدی و نقش نظام سلامت در این بحران ها؛ وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید های جدید، رویکرد جدید را می طلبد

تهدید های جدید، رویکرد جدید را می طلبد