مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 21:052024-01-05سياسي

نباید از نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی غافل بود


جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر خاطرنشان ساخت: امنیت جامعه و آرامش ملت، رکن رکین کشور است و نباید از توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی غافل بود.

- جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر خاطرنشان ساخت: امنیت جامعه و آرامش ملت، رکن رکین کشور است و نباید از توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی غافل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر به شرح زیر است: بسمه تعالی جنایت تروریستی شهر کرمان که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر با گرامی داشت یاد و خاطره سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و با محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت هموطنان عزیز را به محضر ملت شریف ایران بویژه خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و عافیت مجروحان را مسئلت دارد، هیچ کشور و گروه فکری نمی تواند باتوسل به ارعاب و ارهاب مقاصد شوم خود را پیش ببرد.

انسان امروز به رغم برخورداری از مواهب مدرنیته، هنوز درگیر باورهای موهوم ضد بشری است و با اقدامات خشونت بار خود، صلح و آرامش جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی غافل بود

نباید از نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی غافل بود