مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01سياسي

نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید» برگزار می شود


نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید» به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، در 21 استان کشور برگزار می شود.

- نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید برگزار می شود نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای سدید به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، در 21 استان کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان نامه و کتاب سه دقیقه ای اجرا می شد اما از امسال با تجمیع مسابقات قبلی و در 5 بخش پایان نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می شود.

در هر بخش، ارائه کنندگان در سه دقیقه به ارائه دستاورد علمی خود می پردازند، البته در بخش کتاب، دانشجویان شرکت کننده به معرفی کتاب هایی که مطالعه کرده اند، خواهند پرداخت.

این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

مرحله مقدماتی مسابقات سدید در21 استان و 30 واحد جهاد دانشگاهی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، صنعتی اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید» برگزار می شود

نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید» برگزار می شود