مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:012023-12-22سياسي

امام جمعه بندرعباس: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران را قوی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه شهرستان بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و بعد از آشوب و بلوای  های سال گذشته چشم دشمن برای کم رنگ نشان دادن آن است که با حضور و مشارکت حداکثری مردم خنثی می شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب برای انتخابات چند راهبرد اعلام کردند، افزود: رقابت، امنیت و سلامت از جمله این راهبرد ها است که رسانه ها، نخبگان، فرهنگیان و کسانی که دل در گروی انقلاب دارند برای روشنگری و به خاک مالیدن پوز دشمن باید در جامعه ترویج دهند.

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت : حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو راه دستیابی به ایران قوی است  و این دقیقا چیزی است که دشمنان از وجود آن هراس دارند.

ام البنین الگوی مادران شهدا است خطیب جمعه بندرعباس  با بیان اینکه در سالروز وفات ام البنین و روز تکریم مادران شهدا قرار داریم، ادامه داد : این بانو ذوب در ولایت بود که به عالی ترین درجه ایمان رسیده بود و امام خود را بر فرزندانش مقدم می داشت و این در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد:  نمونه های فراوانی از مادران شهدا در دوران دفاع مقدس داریم که تاسی از این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران را قوی می کند

امام جمعه بندرعباس: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران را قوی می کند