مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:402023-12-22بين الملل

ملکه رانیا : اسراییل در عرض 2 ماه نوار غزه را به جهنم تبدیل کرد


«از هفت اکتبر، اکثر قریب به اتفاق قربانیان در اسراییل، کرانه باختری و غزه غیرنظامیان بوده اند، چه کشته شده باشند، چه به ناحق دستگیر شده باشند و هر یک از آنها خلیی ایجاد می کنند که قابل پر کردن نیست و هیچ تفاوتی بین درد مادران فلسطینی .

- ملکه رانیا افزود: از هفت اکتبر، اکثر قریب به اتفاق قربانیان در اسراییل، کرانه باختری و غزه غیرنظامیان بوده اند، چه کشته شده باشند، چه به ناحق دستگیر شده باشند و هر یک از آنها خلیی ایجاد می کنند که قابل پر کردن نیست و هیچ تفاوتی بین درد مادران فلسطینی و اسراییلی در نتیجه از دست دادن یک کودک وجود ندارد.

همسر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در مقاله ای در واشنگتن پست اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ظرف دو ماه غزه را به جهنم تبدیل کرده است.

او تاکید کرد که حداقل کاری که می توان انجام داد درخواست آتش بس است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملکه رانیا، همسر پادشاه اردن مقاله ای در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با عنوان در سرزمین میلاد مسیح، جشن های عید لغو شده است منتشر کرد که که در آن به تشریح خسارات غم انگیز در نوار غزه و شرایط فعلی به طور کلی پرداخت.

  در این مقاله آمده است که اشغالگران در عرض بیش از دو ماه غزه را به جهنم تبدیل کردند و حدود 20 هزار کشته از جمله حداقل 8000 کودک بر جای گذاشتند که رقمی بیشتر از تلفات پرل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکه رانیا : اسراییل در عرض 2 ماه نوار غزه را به جهنم تبدیل کرد

ملکه رانیا : اسراییل در عرض 2 ماه نوار غزه را به جهنم تبدیل کرد