مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:302023-12-25اقتصادي

توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی فارس


تفاهم نامه همکاری های آموزشی میان شرکت شهرک های صنعتی فارس و اداره کل فنی و حرفه ای این استان برای آموزش مهارتی شاغلان و توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی استان منعقد شد.

- ایسنا/فارس تفاهم نامه همکاری های آموزشی میان شرکت شهرک های صنعتی فارس و اداره کل فنی و حرفه ای این استان برای آموزش مهارتی شاغلان و توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی استان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس امروز، 4 دی ماه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این شرکت با اداره کل فنی و حرفه ای استان گفت: ارائه آموزش های مهارتی به واحدهای صنعتی از مهم ترین محورهای سیاست های رشد تولید در بخش صنعت محسوب می شود.

سیدمصطفی هاشمی افزود: اجرای دوره های آموزشی مهارتی برای شاغلان واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی با بهره گیری از ظرفیت های موجود در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان و نیز حمایت های مالی شرکت شهرک های صنعتی از دوره های آموزشی مهارتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه امسال برگزاری دوره های آموزشی برای بیش از 3500 فعال و شاغل صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان هدف گذاری شده است، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، از این مزیت ها استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی فارس

توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی فارس