مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:502024-01-07سياسي

امیر حیدری: نیروی زمینی قدرتمندانه از مرزها حراست می کند


هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان در اقدام تروریستی اخیر در کرمان اظهار داشت: صراط مستقیم، مسیری است که خداوند متعال به هر بنده ای توفیق قرارگرفتن در این مسیر را داد، آن بنده رستگار می شود.

انبیاء و ائمه، همه برای این آمدند که بندگان را به صراط مستقیم هدایت کنند و امروز ولایت فقیه حجت و راهنمای ما به صراط مستقیم است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر عنوان کرد: روز مادر، فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ مادر است و در این روز باید بیش از پیش به مقام والای مادر احترام گذاشت و قدردان زحمات این عزیزان بود.

وی با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرزهای کشور، گفت: بخشی از اقدامات نیروی زمینی، حفاظت و حراست از مرزهاست و هم اکنون یگان های مختلف نیروی زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: نیروی زمینی قدرتمندانه از مرزها حراست می کند

امیر حیدری: نیروی زمینی قدرتمندانه از مرزها حراست می کند