مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:452023-12-24سياسي

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس معارفه شد


با حکم آیت الله احمد علم الهدی، رییس ستاد امر به و معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، حجت الاسلام مجید سیستانی دیزقندی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس منصوب شد.

- امام جمعه سرخس امروز در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر سرخس با اشاره به قیام امام حسین(ع) و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است و باید در جامعه بسط و گسترش یابد و این یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام محمد بختیاری با اشاره به لزوم وجود ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تشکیلاتی باید باشد که به این حوزه جهت دهد و این از وظایف این ستاد است.

وی بیان کرد: کسانی که منافق هستند مقابل امر به معروف و نهی از منکر می ایستند و تلاش می کنند این امر مهم برعکس عمل شود و معروف و منکر جابجا شوند، در حقیقت تین افراد نفوذی ها هستند.

بختیاری وحدت را یکی از ضروری ترین معروف ها عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات و مشارکت بالا در آن نمونه بارز وحدت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سه بخش آموزش، مطالبه گری و نظارت تقسیم می شود و در حقیقت این ستاد برای کمک به دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس معارفه شد

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرخس معارفه شد